Wednesday, February 6, 2008

2008 年 二月 六日 - CNY 2008 !







         my uncle taking a photo of me, haha never forgeting me
             
    おじさん は わたしい に しやんしん を とおて くれました
 おじさん は わたしい に わすれない です。




Okay, for the first time, I'm writing this Blog in English, Chinese New Year has arrived again and I'm busy celebrating with my family.

had dinner, ang pow giving session and photos to take therefore I was really busy :-D

enjoy them !

2008 年 二月 六日 - CNY 2008 ! わたし は と かぞく あそんだり、ごはん を たべたり、おちやあ を のんだり、 おかしいい を たべたり、はなび を みいたり、Ang Pow を あつめたり しました。

 きょう は たのしいかったです。 たくさん 人 の きました、 ようかった! ことうしい は じようぶだ と げんき た なります。

 みいて あそんでください!

    

No comments: