Friday, September 2, 2011

2/09/2011


今晩 。自分のanimation reelを作ります。今は少しいアニメanimation testをできました。あとでねせたいす。でも今はほかのことをはなしますね。私の暗さ友達は氏名をはきっり言いました。かのじょうは Chrischurchからいらしゃいました。Isobelleちゃんの声がマーレャ人声もうたとられます。本当にすごいですね。

  じつは私はIsobelleちゃんに少しい好きいです。でもかのじょうは一人で好き。はい今は二つの物ができましたよう!今日はanimation testでblend shape testとanimation testもうできました!明日はにのせていたします!がんばります!そしてみんなさんのadviceをおねがいします。

well, it's nearly 11 pm, I was working on my animation reel whole day doing an animation test and completed small bits. abit later I will upload in my blog to share it. my classmate isobelle have seen my animation and she thinks it looks fine and says I shud upload it.

I only done a blend shape test with animation test to see for body moment, probably tomorrow i can uplaod more, I will try my best! after that everyone can give me their oppinions!

No comments: